Strada Viitorului, tronsonul dintre str. Moara de Scoarță și str. Târgu Fânului, s-a redeschis circulației, după modernizare

0
14
default

Vineri, 31 mai, s-a redeschis circulația pe tronsonul străzii Viitorului dintre str. Târgul Fânului și str. Moara de Scoarță, după lucrări ample de modernizare și extindere.

“Acest tronson al străzii Viitorului asigură legătura rutieră cu 3 cartiere – Reșița, Gușterița și Lazaret – care s-au dezvoltat imobiliar foarte mult. Am creat astfelo alternativă viabilă pentrucirculația pe Podul Gării. Lucrările au avut un grad de complexitate ridicat, din cauza faptului că s-au desfășurat în zona podului CFR, unde regulile de intervenție sunt foarte stricte, precum și în malul Cibinului, care a trebuit consolidat și extins. Cu toate acestea, lucrarea a fost finalizată în termenul contractual și în bune condiții de către constructor, asocierea SC Geiger Transilvania SRL & SC GG Tehnic Proiect SRL.”(Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu)

Investiția în valoare de aproximativ 13 milioane de lei, finanțată prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny, a constat în:

  • Coborârea nivelului drumului în zona de sub podul CFR pentru a elimina interdicția de tranzitare a acestui punct pentru autovehiculele cu o înălțime mai mare. Dacă înainte înălțimea maximă a autovehiculelor care putea trece pe sub podul CFR era de 2 m, acum pot circula pe aici autovehicule cu înălțimea de până la 4 m, ceea ce face posibilă tranzitarea zonei inclusiv de către autobuzele Tursib. De altfel, operatorul de transport își va și extinde traseele pe această porțiune.
  • Lărgirea carosabilului în zona podului CFR la 2 benzi, pentru a elimina circulația alternativă.Pentru aceasta s-au executat lucrări de fundare în taluzul râului Cibin, fiind consolidat și stabilizat terasamentul nou al drumului prin intermediul a 120 de piloți forați, o lucrare complexă
  • Modernizarea rețelelor de apă, canalizare și gaz, strada fiind subtraversată de o magistrală de apă, o conductă de canalizare menajeră de diametru mare și o conductă importantă de transport a gazului. A fost creat un sistem de pompare automat care evacuează apa în cazul creșterii nivelul Cibinului peste nivelul de inundabilitate, acesta presupunând lucrări foarte ample de creare a unei camere speciale pentru pompe sub podul CFR. De asemenea, rețeaua electrică a fost relocată în subteran.
  • Modernizarea drumului și crearea unui trotuar continuu pe partea opusă malului, inclusiv sub podul CFR
  • Modernizarea iluminatului public din zonă, cu corpuri eco-eficiente, cu LED
  • Înlocuirea parapetelor dinspre râul Cibin     
  • Plantarea a 30 de sălcii pe malul Cibinului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.