SIBIU – Marketingul și educația în muzee

0
40

Muzeul ASTRA, instituție ale cărei acțiuni sunt posibile prin finanțarea Consiliului Județean Sibiu, organizează în perioada 2 – 5 noiembrie 2022 a XI-a ediție a sesiunii de comunicări Marketingul și educația în muzee. Tema din acest an este Utilizarea tehnologiei și creșterea gradului de interactivitate a proiectelor muzeale. Lucrările vor fi susținute în zilele de 3 și 4 noiembrie 2022, în sistem hibrid și vor urmări direcții de studiu precum: creșterea accesului tuturor categoriilor de vârstă la valorile culturale; metode și tehnici de punere în valoare a patrimoniului; utilizarea tehnologiei pentru accesibilizarea patrimoniului; competențe cheie în educația muzeală; creșterea vizibilității proiectelor muzeale, utilizarea resurselor, parteneriate.

,,Tîmp de 4 zile, vor fi organizate 3 workshopuri dedicate tuturor participanților la această conferință de prim plan. Este vorba despre ,,Educația prin platforma Etno Tehno Parc”, ,,Activități semi-asistate, neasistate și utilizarea codurilor QR în programele de educație muzeală” și Proiecte de valorificare a patrimoniului prin utilizrea tehnologiei VR (de menționat premiul). Zeci de specialiști vor fi alături de noi în această perioadă pentru a prezenta și reprezenta activitatea de cercetare și proiectele susținute cu și pentru public.” , a declarat Raluca Andrei, șef serviciu Educație și Interpretare Patrimoniu.

Evenimentul va avea loc în Pavilionul Muzeal Multicultural, la intrarea principală din Muzeul ASTRA. La Marketingul și educația în muzee , ediția a XI-a, participă 40 de specialiști în domeniul educației muzeale și marketingului cultural. Aceștia reprezintă 20 de instituții culturale și universități din România.  

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.